Az első...

2012.01.05. 21:38

 Azt mondják az első meghatározó az ember életében, nem tudom ez erre blogra nézve is kivetíthető-e. Szerintem igen. Igen, mert remélem ebben az évben, ez segít egy pozitív irányba eltolni az életem, a dolgokat, és hogy valamit kezdjek magammal. Hogy mit? Ötleteim vannak, csak azt kellene valahogy megvalósítani, de egyre jobban érzem hogy milyen irányban kell keresgélnem. 

Nem szoktam újévi fogadalmakat tenni, nem szokásom. Úgyse tartom be. Azonban ezt most úgy éreztem hogy el kell kezdenem, sajnos elkéstem egy évvel, mert utólag látva, a 2011-es év történéseit, hát az is megért volna már egy misét, vagy blogot. De kettőt is. Szóval, csináljuk meg, előre! Ezzel a jelszóval kezdjük az évet, hátha jobb sül ki belőle, bár elég borúlátó vagyok jelenleg minden téren... De ne menjek nagyon messzire, elkalandoztam, lesz arra még idő, szóval megfogadtam, akkor lesz is saját naplóm. Bár ez ma már nem divat, ebben a okostévé, okostelefon, ipad, iphone, facebook-os - és még sorolhatnám- időkben, ezért döntöttem a blog mellett. Szokásomhoz híven, valami mindig közbe szólt, és nem tudtam az év első napján lerögzíteni a nap történéseit, ezért ennyit csalok, hogy így január 5-én teszek egy kis visszaemlékezést, és remélem majd idővel utolérem magam a jelenben :)

Kezdjük is az új év, első, jeles napjával: január 1-el. 

A bejegyzés trackback címe:

https://magadnakcsinalod.blog.hu/api/trackback/id/tr523522938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása