Kicsit több mint egy hónap. Ennyi ideje nem írtam semmit, ez nem azt jelenti nem is szerettem volna, csak - most jönnek a mentségek - mindig volt valami más....

Röviden összefoglalva:

Jártam Dortmundban és Bad Salzuflenben is jó, jó kis kör volt, 2600 km 24 óra alatt, Öcsémért mentem ki, élveztem az utat :)

Közben gyűltek a problémák a Gabival való kapcsolatomban, végül március 8-án, pont nőnapon szakítottam Gabival, nem direkt az időzítés, ez így sikerült.....de az úgy nem mehetett tovább. Sokat agyaltam jó döntés volt-e, mostmár nem bánom, tovább léptem. Gabi szerette volna folytatni, de én nem, elég volt ennyi, majd jön olyan valaki akivel jobban egy hullámhosszon vagyok. Vagy nem, az se aggaszt már....

Ez a hét ez olyan fekete hét, kevés jó dolog történt, előző szombat vasárnap Halason töltöttem a hétvégét, szombat éjszaka buliztunk egy jót, élveztem. Neveket nem említek, az érintettek tudják :)

3 bírósági megjelenés volt a héten, ebből 1 tegnap Szegeden, egy élmény volt....utána nézelődtünk, mászkáltunk Szegeden, na az jó volt, szeretem azt a várost... A 850-essel mentünk, az utat is élveztem :P

Ennyi jut eszembe hirtelen, tegnap este és ma is vmi megmagyarázhatatlan okokból jó kedvem van, vagyis no, tudom az okát csak nem értem miért :D Egyelőre ennyi :)

Szabi hazajött reggel Brüsszelből, hozott sört, most azt nyomatom :) Fincsi :)

Most elég ennyi, hétvégén megint remélem találkozunk a "bandával", már kezd hiányom lenni, pedig nem volt olyan rég a hétvége :) Az majd kiderül el is tudok-e menni...

na páááááááááá

Ja egy kis múzik is legyen:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magadnakcsinalod.blog.hu/api/trackback/id/tr364335912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása