Az előző bejegyzést egyszerűen kiegészíthettem volna, de így egyszerűbb :) Fő a lustaság :)

Szóval délután rendet raktam a szobámba, közben ugye szólt a zene, chateltem Gabival is, illetve Hajni is előkerült, számon kérve rajtam hogy rá se írok?! Őszintén szólva meglepődtem, nem tudom hányadán állok Vele, múltkor kicsit össze is vitatkoztunk, meg vizsgaidőszaka is van/volt, gondoltam van jobb dolgai is, ezért nem is - más okból is - kezdeményeztem Vele beszélgetést, fura is volt, majd 2 hétig semmi, a régebbi rengeteg beszélgetéseket ismerve, na mindegy, szóval dumáltunk, rég hallottam felőle, ezért örültem Neki. Közben mint mondtam rend rakás, takarítás, 4re végeztem is, Hajni is ment haza melóból, úgyhogy elköszönt, én meg lefürödtem utána, összepakoltam az edzős cuccot, beszélgettem még kicsit Magdival, aztán go Gabihoz, majd edzeni. Hát edzésre végül nem jutottam el, helyette Gabinál olyan jól megvacsoráztattak, nem lesz ez így jó, holnap tripla edzés lesz :D Jó volt Vele, nevettünk végre sokat :D 

Este 10-re itthon voltam. House MD-t néztem,zenét hallgattam, most itt vagyok és írok. Mára ennyi. Holnapi nap előre látom rossz lesz, tárgyalás lesz, köszi szépen..:/ Na majd csak túlélem valahogy, Jóéjt vágyat Mindenkinek! :D

Esti zene, ma akadtam rá véletlen, és egyik kedvenc zeném, sokszor segített már át nehéz napokon, pillanatokon...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magadnakcsinalod.blog.hu/api/trackback/id/tr613575691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása