Január 1

2012.01.05. 21:40

 Házibuli. Sokan vagyunk. De nem elegen. Szilveszter. Himnusz. Pezsgő. Tűzijáték. Mondtam hogy ne ide dobd B+. Pálinka. Bólé. Abszint. Vodka. Szendvics. Virsli. Nincs kenyér B+. Igyál még. Mi ez a zene? Józan vagyok. Én részeg. Igyunk még. Teleport. Xbox. Mortal Combat. Lenyomlak geccc. Fényképező. Hogy nézel ki? 2 óra. Álmos vagyok. Megfáztam. Menjünk.

Kb ha röviden kéne összefoglalni a szilvesztert akkor így tenném. Szabiék szerveztek egy házibulit, voltunk sokan, jó volt így együtt, bár amit elterveztem, hogy iszunk, berúgúnk, abból nem lett semmi, mert egyrészt keveset ittam, majd 1 órára már ki is józanodtam. 2-kor mondtam Gabinak hogy menjünk, álmos vagyok, de már Ő is az volt. Hazajöttünk, alvás reggel 11-ig. Délután 1 fele valami tápanyagutánpótlás következett, éhes voltam :) A délután tulajdonképpen semmittevéssel telt, feküdtünk, gépeztünk, zenét hallgattunk, lógtunk a Facebook-on. Este 7 óra fele hazavittem Gabit, kicsit ott maradtam, majd 8-9 óra fele már itthon voltam, gépezés, dumálás haverokkal, majd alvás következett. Ennyiből állt a nap...

A bejegyzés trackback címe:

https://magadnakcsinalod.blog.hu/api/trackback/id/tr583522942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása