2012.04.10. 22:28

Szintén meg kell állapítanom hogy régen írtam, ez nem azt jelenti hogy nem történt semmi. Voltam Kiskunhalason Barátokat boldogítani, éccaka bulizni, pfú az de jó volt, új ismerősöket szerezni. Voltam Ordason, jó kis nap volt együtt, több ilyen kéne, gondolkodom is vmiben, bár az ilyen kis faluk nem az én világom annyira, csak rövid időre, mert aztán megesz az unalom :) 

Hétvégén Húsvét alkalmából jól berúgtunk haverokkal, én még ennyire sose....nem is lesz több ilyen, még 2 nappal utána is voltak/vannak problémák :D Visszagondolva buli, de akkor és ott, pfú, készek voltunk. Szegény Rékának is beszéltem össze-vissza XD

Más. HB-nak ma 10-től 16ig órát tartottam, hát leszívott rendesen. Agyilag :D Na mind1, mindenkinek megvan a keresztje :D

Más. Twitter világával ismerekedem, és tök jó, tetszik :) Fluor Tomi bejegyzésein röhögtem egy sort, de vannak még érdekességek, külföldi cölöbök esetén is :)

https://twitter.com/#!/Richy_987

Na további jóestéééét :)

Ja és a zene, láv it:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magadnakcsinalod.blog.hu/api/trackback/id/tr654381942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása