Még élek :)

2012.01.17. 22:42

Nem olyan rég találtam erre a zenére, nagyon tetszik, ajánlom másnak is:) Na de akkor, lássuk:


 Kicsit eltűntem, jól eltelt 2 hét, ami ha azt nézzük sűrű volt. Voltak benne jó és rossz napok egyaránt. Rossz, ha arra gondolok, hogy egy összeveszés és egy kb 10mp-es szakítás kellett ahhoz Gabi kicsit helyre tegye a dolgokat magában, miszerint hogyan kezeljük egy másik férfiú közeledését, lehetőleg ne úgy hogy adjuk alá a lovat, de közben felém meg azt mutatja minden ok, persze hogy az állítólagos srác nem tudja hova tenni, és folytatja, ha már nem kap egyértelmű elutasítást. Egyébként azt kell mondjam hogy a srác teljesen korrekt volt, ezért nem is "másztam" bele a kettőjük beszélgetésébe, gondoltam tudja kezelni Gabi. Nem így volt az elején, erről beszélgettem Gabival, amiből lett egy kisebb összezördülés, de szerencsére happy end lett a vége. Bár hazudnék ha azt mondanám hogy ez az egyetlen egy probléma, de hol nincs ilyen. Egyébként én jól érzem magam Vele, csak néha azt érzem hogy, bocsánat a kifejezésért, de a fejemre nő, mert minden egyes percet velem töltene. Még egyszer mondom ez nem lenne baj, sőt, de én az a típus vagyok akinek kell egy kis szabadság, egy kis egyedüllét néha, és ez okoz nehéz pillanatokat, mert ilyenkor Ő belelát mindent abba, hogy mértnem megyek hozzá, mértnem vagyok Vele, pedig teljesen egyszerű, nyugi kell... Vannak különbségek kettőnk között, vannak tulajdonságok, amit Ő szeretne ha olyan lennék, most ezeket nem részletezném, de az nem én vagyok....

Na, ennyi a rossz, voltak jó pillanatok is. Január 6-án voltunk Budapesten, plázázni, nézelődni, kikapcsolódni, alkatrészt begyűjteni a Volvokhoz, ja és Anyut vittük Thomas Anders koncertre, élveztem azt a napot. Barbi, öcsém barátnője, és Gabi, aki az enyém, nem jöttek, úgyhogy nyugis nap volt XD

Este 11 fele indultunk haza, tudni kell hogy másnap, 7-én volt a szülinapom, és már hazafele az úton, éjfélkor kaptam szülinapi sms-t, két nagyon kedves Barátomtól, nagyon jól esett :) Szóva éjjel fél 1-re hazaértünk, 1kor már az ágyban voltam, mert reggel 6kor kelés, irány a munka, délig. Hozzátenném hogy Attila névnap is volt, tehát reggel 7kor pálinkával nyitottunk, ment a munka rendesen XD Munka után tortabegyűjtés, irány haza, ebéd, szülinapi köszöntés, és hasonlók, itthon és Gabiéknál is. Ezen mondjuk meglepődtem, jól esett a gesztus, de tényleg nem kellett volna :) Egy másik barátomnak - nevezetesen ő is Gábor - is épp aznap született meg a fia, titkon vártam is hogy 7-én szülessen egyébként, na így este nálunk voltunk Gabival, ittunk a két születésnapra, mondjuk a Gabi jobban, ami a végén látszott is :D Az egy jó este volt. 

A január 9-i héten tulajdonképpen öcsémnek szereltem az autóját, ugyanis úgy volt hogy hosszú útra kell vele mennie, kicseréltem jó pár dolgot rajta. Ezt a hetet nagyon élveztem, elvonultam, csak én és a Sárga(az autó :D), nyugiban szereltem, néha elmélkedtem, majd szereltem, jó kikapcsolódás volt nagyon, nekem ez az volt, de kinek mi... Szombatra be is fejeztem, minden siker :) Hétvége nyugis volt, készítettem Pina Coladát, igaz melós volt, mert kókuszdióból csináltam hozzá kókuszlikőrt, de mégérte, finom lett :) 

A január 16-i héten úgy terveztem hogy lesz munka, de ma, szerdán látom hogy nem fog össze jönni, annyi szaladgálni és intéznivaló volt/van, meg lesz még a héten hogy oda már nem jutok, pláne Gabihoz se mindig. Jó tegnap nem jutottam el, mert ügyvédnél voltunk, és pont az édesapja névnapja volt, Ő ezt nehezményezte, amiről az a véleményem hogy részben jogos, de másrészben nem hiszem hogy nélkülem ne tudnák megünnepelni - végtére is nem olyan régóta ismerjük egymást - ráadásul fontos hivatalos dolgom volt. Plussz küldtem neki sms-t is amiben boldog névnapot kívántam....

Este/éjszaka pedig egy másik blogot olvastam, de éjjel 2kor kb végeztem vele, majd nyomon követem továbbra is, tetszett. 

Ma meg ma van, azaz január 18-a, 12.55. Eddig semmi nem történt, felkeltem, reggeli, ezt a bejegyzést írom épp. Délután megyek edzeni, aztán Gabihoz, majd este haza, kicsit takarítani is kellene még, szerintem ennyi lesz a mai nap.

No, kéremkapcsoljaki, egyelőre ennyi :)


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magadnakcsinalod.blog.hu/api/trackback/id/tr933572329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása